Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z prawem konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki od kuriera. W celu odstąpienia od umowy kupna świadczonej na odległość klient - konsument powinien:

pobrać i wypełnić formularz zwrotu dostępny tutaj FORMULARZ ZWROTU oraz przesłać go na adres mailowy sklep@greatshoes.pl
oryginał odstąpienia od umowy należy włożyć do paczki i wysłać na adres podany w mailu.
po trzymaniu zwrotu i bez przyczyn uniemożliwiaj jego przyjęcie sklep zwróci pieniądze za zakup i przesyłkę w ciągu 14 dni.
Pamiętaj, że zwrot musi być do nas dokonany w formie bezpośredniej przesyłki na otrzymany adres. Nie odbieramy zwrotów z paczkomatów i punków odbioru. Koszt zwrotu ponosi kupujący.

Reklamacje

W przypadku reklamacji prosimy o wysłanie maila na adres: sklep@greatshoes.pl z dokładnym opisem wady lub uszkodzenia wraz ze zdjęciami. Wstępna decyzja zostanie przesłana w odpowiedzi na email. Decyzja o uznaniu reklamacji jest podejmowana w momencie otrzymania reklamowanego towaru. Sprawy reklamacyjne są rozpatrywane w terminie 14 dni.

 

Adres do zwrotów towaru:

Greatshoes.pl - magazyn

Lipska 57/36 -

30-721 Kraków

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl